دفاع !
نوشته شده توسط : عسل

بیچاره زن ها

 

 

.

روز زن

زن: عزیزم مهم نیست هیچ هدیه‌ای برام نخریدی خودت بهترین هدیه‌ای

.

مرد: خوشحالم تو رو انتخاب کردم آشپزی تو عالیه عزیزم (نکته نهفته: شام چی داریم؟

)

روز مرد

زن: وای عزیزم اصلا قابلتو نداره کاش می‌تونستم هدیه بهتری بگیرم

.

مرد: حالا اشکال نداره عزیزم سال دیگه جبران می‌کنی (چه بویغذایی می‌یاد

.)

روز بعد از تولد بچه

زن: وای مامانی بازم گرسنه هستی، (عزیزم شیر خشک بچه رو ندیدی؟

)

مرد: با دهان پر(نه عزیزم ندیدم، راستی یادم باشه بازم ازاینمارک بخرم، چقدر خوشمزه است

.)

چهل سال بعد

زن: عزیزم شمع زندگیمون داره بی‌فروغ میشه ما دیگه پیر شدیم

.

مرد: یعنی دیگه کیک نخوریم؟

دو ثانیه قبل از مرگ

زن: عزیزم همیشه دوستت داشتم

!!!

مرد: گشنمه

!!!

وصیت نامه

زن :کاش مجال بیشتری بود تا در میان عزیزانم می‌بودم و محبتمرا نثارشان می‌کردم، تمام زندگی‌ام را

!!!

مرد: شب هفتم قرمه سبزی بدید

.

اون دنیا

زن: خطاب به فرشته مسئول: خواهش می‌کنم ما را از هم جدانکنید، نه نه عزیزم، خدایا به خاطر من!!! وسر انجام موافقت میشه مرد از جهنم بره بهشت

!!!

مرد: خطاب به دربان جهنم؛ حالا توی بهشت غذا بیشتر چیه، شام چی میدن؟؟

 

مرد: عزیزم کی نوبت کیک میشه؟

سر سفره عقد

امیدوارم همیشه عاشق بمانیم و شمع زندگیمان نورانی باشد




:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 120
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 5 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
heastrek در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
سلام.ممنون که اومدی.مرسی.وب تو هم قشنگه.اسم آهنگه واکا واکا هستش از شکیرا.میتونی تو وبلاگم آهنگشو دانلود کنی.نمیدونم تو چند سال داری آخه مگه عکستو دیدم که بگم چند سالته؟
شاید 18-19 سالت باشه.نحوه جدید نوشتنتم عالیه.باز هم بیا بهم سر بزن.

/weblog/file/img/m.jpg
alireza در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
لينكت ميكنم خبرم كن با چه اسمي البته با اجازه

/weblog/file/img/m.jpg
amirreza در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
اوناييي كه ميگي كارهارو در ست انجام نميدن كم عقلن ولي ببين تو چي هستي كه كاراتو به اونا ميسپري

/weblog/file/img/m.jpg
heastrek در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
سلام من شما رو لینک کردم شما هم منو به اسم روی وبلاگم لینک کنید.

/weblog/file/img/m.jpg
پدرام در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
t???سلام :
مرسي از اينكه سر زدي من لينكت كردم
تو هم منو به به اسمه خلوتگاه پدرام لينك كن موفق باشي عسل عزيز

/weblog/file/img/m.jpg
آدم برفی در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
na bavar kon dasht ahang??nadasht???

/weblog/file/img/m.jpg
آلاله در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
سلام عسل جون.
من خیلی از وبت خوشم اومده آخه مطالبت خیلی ساده و دلنشینن.
من با اسم بی پرده لینکت میکنم تو هم منو با اسم صدای پای آب بلینک
البته اگه دوست داشتی.

/weblog/file/img/m.jpg
آدم برفی در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
alam webloget naze ahangesham dooos daram lotfan b manam sar bezan nazr yadet nare................

/weblog/file/img/m.jpg
مهشید در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
اول از همه بهت می یاد 17 سالت باشه دوم اینکه کی گفته که منتقد خوبی نیستی !
یه سوال هم داشتم از کدوم شهری؟ من خودم از اصفهانم امیدوارم با اصفهانی ها بد نباشی...

/weblog/file/img/m.jpg
مجتبی در تاریخ : 1389/10/11/6 - - گفته است :
سلام
تبريك ميگم،وبلاگتون خيلي بهتر شده،فقط تو تايپ (و يا اگه كپي مي كني) به املا هاي كلمات هم دقت كنيد تا وبلاگتون بهتر شه.
در ضمن اسم وبلاگتون هم تصحيح كردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: